Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Η πρώτη γνωριμία!

                                 
          Επίδοξη blogger και 'γω! Δεν είμαι Κάποια, δεν ήμουν ποτέ και ούτε επιθυμώ να γίνω! Είμαι απλώς μία νέα γυναίκα που της αρέσει να κοιτιέται στον καθρέφτη και να νιώθει όμορφα, όχι μόνο με το καθρέφτισμα της μορφής αλλά και με το καθρέφτισμα της ψυχής. Εύκολο; Καθόλου!
          Όλες γνωρίζουμε πολύ καλά τι πάει να πει ''γυναίκα'' τη σήμερον ημέρα. Δύσκολα τα πράγματα κορίτσια. Τα σύγχρονα πρότυπα έχουν περισσότερες απαιτήσεις από 'μας. Πρέπει να ζυγίζουμε λιγότερο, πρέπει να ακολουθούμε τις νέες τάσεις, να δουλεύουμε περισσότερο, να είμαστε καλές επαγγελματίες, να φροντίζουμε το νοικοκυριό, να είμαστε καλές μητέρες, καλές σύζυγοι μπλα μπλα μπλα... Τέλος στα πρέπει κορίτσια!
          Όχι, δεν είναι εύκολο ενέργημα, όμως αξίζει τον κόπο. Για να γυρίσεις την πλάτη στα πρέπει, ''πρέπει'' να αντικρίσεις τα θέλω. Τα θέλω Σου. Αυτά ανήκουν σε 'σένα. Αν θες να έχεις καμπύλες, έχε, αν θες να βάλεις το αγαπημένο σου πουκάμισο που δεν είναι πια στη μόδα, ε βάλ' το, αν δε θες να παντρευτείς και να κάνεις οικογένεια, μην το κάνεις. Κανείς δε στο επιβάλλει!
          Θέλω να ξέρετε, παρόλα αυτά, πως καλά τα λέω αλλά δεν τα κάνω! Προσπαθώ πολύ όμως. Έχω δει τον εαυτό μου και χαρούμενο και δυστυχι-σμένο. Ήμουν πολλή χαρούμενη, όταν το ''θέλησα'', ήμουν πολλή δυστυχι-σμένη, όταν ''έπρεπε''.
          Εν πάση περιπτώσει, πολυλόγησα πάλι (το συνηθίζω!) .Για να επιστρέψω στην αρχή, επιχειρώ από αυτήν τη στιγμή να μοιραστώ ό,τι θεωρώ άξιο να μοιραστεί, ό,τι με κάνει να νιώθω χαρούμενη με όσες από εσάς το επιθυμείτε.

                                                             Wish me luck xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου